Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie w sklepie internetowym wyspaszkrabow.pl można złożyć poprzez stronę internetową lub telefonicznie.


Jak można zapłacić za zamówienie?

Opłaty za zamówienie można dokonać poprzez system płatności elektronicznej PayU, tradycyjnym przelewem bankowym oraz za pobraniem.


W jakim czasie należy zapłacić za zamówienie?

Zamówienie z wybraną opcją płatności PayU należy opłacić od razu po złożeniu zamówienia, przechodząc do systemu płatności elektronicznej.

Zamówienie z wybraną opcją płatności przelewu tradycyjnego należy opłacić najpóźniej do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia. Numer konta bankowego do przelewu jest generowany po złożeniu zamówienia i przesyłany na adres mailowy przypisany do zamówienia. W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia. Wykonanie przelewu na konto sklepu wyspaszkrabow.pl po ustalonym czasie 48 godzin będzie wiązało się z automatyczną anulacją zamówienia.

Opłatę za zamówienie z wybraną opcją płatności za pobraniem uiszcza się w momencie odbioru paczki od kuriera.


Jaki jest czas doręczenia zamówienia?

Paczki doręczane są firmą spedytorską na zlecenie właściciela marki wyspaszkrabow.pl. Przewidywany czas doręczenia wynosi od 1 do 3 dni od momentu skierowania zamówienia do realizacji. Przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni świątecznych).

Ile kosztuje przesyłka?

Zamówienie pobraniowe (kurier) – 20 zł
Zamówienie e-przelewowe (kurier) – 15 zł
Zamówienie przelewowe (kurier) – 15 zł

Zamówienie e-przelewowe (paczkomat) – 9,9 zł
Zamówienie przelewowe (paczkomat) – 9,9 zł

Ile kosztuje przesyłka gabarytowa (np. trampolina, zjeżdżalnia)?

Zabawki gabarytowe (kurier) - 49,00 zł

Jak opisać miejsce dostarczenia paczki?

Adres doręczenia przesyłki podawany w formularzu zamówienia jest drukowany na liście przewozowym jako informacja dla kuriera dotycząca miejsca dostarczenia paczki. W sytuacji wystąpienia problemów z dostarczeniem kurier może skorzystać z numeru telefonu klienta, który został naniesiony na list przewozowy.

Dodatkowe informacje zapisywane w komentarzu zamówienia odnośnie opisu miejsca dostarczenia (np. piętro, budynek, numer pokoju) nie mają wpływu na zamieszczenie ich na liście przewozowym z powodu ograniczonej przestrzeni przez spedytora i nie zostaną przekazane kurierowi.


Czy można opóźnić /przyspieszyć dostawę?

Zamówienia realizowane są zgodnie z kolejnością ich składania i nie istnieje możliwość priorytetowego skierowania zamówienia do realizacji.

Nie istnieje możliwość opóźnienia zamówienia lub dostarczenia w preferowanych przez klienta dniach i godzinach. Informacje podawane w komentarzu zamówienia dotyczące czasu realizacji nie są przekazywane kurierowi i nie mają wpływu na czas dostarczenia przesyłki.


Gdzie znaleźć informacje dotyczące statusu przesyłki?

W momencie przekazania paczki kurierowi do doręczenia generowany jest identyfikacyjny numer listu przewozowego, dzięki któremu na stronie spedytora można sprawdzić status przesyłki. W celu zasięgnięcia szczegółowych informacji dotyczących doręczenia paczki można kontaktować się z biurem obsługi spedytora podając numer listu przewozowego, który zostanie przysłany drogą poczty elektronicznej na adres mailowy przypisany do zamówienia.


Co robić w przypadku uszkodzenia towaru podczas przesyłki?

Paczka odbierana od kuriera nie powinna nosić śladów naruszenia, tj. wgnieceń, pęknięć, a taśma nie powinna być nacięta czy oderwana.

W przypadku zamówienia pobraniowego, jeżeli zaistniały podejrzenia dotyczące uszkodzenia paczki podczas transportu, lepiej nie odbierać paczki zwracając ją kurierowi.

W przypadku zamówienia opłaconego, jeżeli zaistniały podejrzenia dotyczące uszkodzenia paczki podczas transportu, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody.

Jeżeli paczka zostanie odebrana i dopiero po otworzeniu okaże się, że produkt nosi ślady uszczerbku nabytego podczas transportu, należy niezwłocznie skontaktować się z kurierem poprzez infolinię spedytora i zlecić sporządzenie protokołu szkody. Okres zlecenia wykonania protokołu szkody jest uzależniony od spedytora i określony w regulaminie przewoźnika.

Uszkodzenie towaru odebranego należy zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłając na adres zgloszenia@wyspaszkrabow.pl zaskanowany protokół szkody, poglądowe zdjęcia unaoczniające uszczerbek, jak również numer zamówienia oraz krótki opis wyjaśniający zaistniałe zdarzenie. W odpowiedzi zwrotnej zostaną przekazane instrukcje dotyczące dalszego postępowania.


Jak zwrócić towar? Jak odstąpić od umowy zawartej na odległość?

Prawo zwrotu towaru przysługuje konsumentom, którzy zgłosili taką chęć w ciągu 14 dni od otrzymania produktu drogą poczty elektronicznej na adres zgloszenia@wyspaszkrabow.pl lub przesyłając wypełniony formularz odstąpienia od umowy na adres właściciela sklepu.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentom, m.in. w wypadkach:

a) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,

b) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,

c) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

d) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,


W jakim czasie otrzymam pieniądze za zwracany produkt?

Należności za zwrot są dokonywane jak najszybciej po otrzymaniu przez magazyn zwracanego produktu, jednak nie później niż 14 dni od momentu otrzymania towaru.


Jak złożyć reklamację?

Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie wyspaszkrabow.pl są objęte gwarancją. Większość produktów posiada dwuletni okres gwarancyjny, w innych przypadkach okres gwarancyjny jest komunikowany przez producenta urządzenia.

Aby złożyć reklamację należy kierować prośbę na adres kontaktowy Sklepu: zgloszenia@wyspaszkrabow.pl. W dalszej części postępowania zostanie nadany numer reklamacyjny oraz szczegółowe instrukcje dotyczące reklamacji.


Jak wygląda realizacja reklamacji?

Produkty oddane do naprawy gwarancyjnej są serwisowane w autoryzowanych punktach producenta. Informacje dotyczące statusu reklamacji, okresu naprawy posiada autoryzowany serwis gwarancyjny producenta, do którego został oddany produkt do naprawy. Jeżeli serwis stwierdzi usterkę, której nie można usunąć, wtedy następuje wymiana sprzętu na ten sam model, jeżeli zaś to również jest niemożliwe, następuje korekta faktury i zwrot należności za zakupiony produkt.


Czy można zmienić dane w formularzu zamówienia, adres dostawy, dane do faktury?

Złożenie zamówienia wiąże się z rezerwacją produktu, która jest powiązana z wewnętrznym numerem klienta, do którego przypisane są wszystkie dane, w tym dane dostawy i dane do faktury. Wpisanie innych danych w komentarzu do zamówienia niż w formularzu zamówienia spowoduje znaczące opóźnienia związane z dostawą, dlatego prosimy o świadome i przemyślane wpisywanie danych w formularzu zamówienia.


Czy można uzyskać fakturę pro-forma?

Składając zamówienie z wybraną opcją płatności przelewem tradycyjnym istnieje możliwość wygenerowania faktury pro-forma. Jeżeli zaistniała taka chęć, prosimy o wysłanie wiadomości z prośbą na adres: sklep@wyspaszkrabow.pl – w treści wiadomości należy wpisać numer zamówienia, następnie w odpowiedzi zwrotnej zostanie przysłana faktura pro-forma.


Czym się różni faktura/paragon w formie papierowej od faktury/paragonu w formie elektronicznej?

Faktura w formie papierowej i elektronicznej wygląda tak samo. Nie ma różnic formalnych między tymi dwoma typami dokumentu zakupu – obie są zgodne z literą prawa i posiadają tę samą moc prawną.


Nie otrzymałem dokumentu zakupu w formie papierowej, co dalej?

Jeżeli faktura/paragon nie został dołączony do paczki, powinien zostać dosłany drogą pocztową w ciągu kilku dni roboczych. Jeżeli jednak list z dokumentem zakupu nie zostanie dostarczony do klienta, można ubiegać się u duplikat pisząc na adres: sklep@wyspaszkrabow.pl

Czy dowód zakupu bez podpisu i pieczątki posiada moc prawną?

Wedle prawa księgowego oryginał faktury czy paragonu nie musi posiadać podpisu osoby wystawiającej, jak również pieczątki sprzedawcy. Podpis i pieczątka jest wymagana tylko w przypadku duplikatów.


Jak można zmienić dane na fakturze czy paragonie?

Zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług z późniejszymi zmianami dane dotyczące nabywcy, płatnika, odbiorcy, nazwy produktu na fakturze lub paragonie można zmienić poprzez notę korygującą – wzory można znaleźć w Internecie. Wypisaną notę należy przesłać na adres:

Alsen Marketing Sp. z o.o.
 ul. Katowicka 146
 41-500 Chorzów
 z dopiskiem „Nota korygująca”

Po otrzymaniu noty korygującej zostanie ona zaakceptowana podpisem i pieczątką, a następnie wysłana na adres nadawcy. Listy bez dopisku nie będą przyjmowane


Gdzie można kierować oferty handlowe i marketingowe?

Wszelkie informacje, oferty, propozycje można wysyłać na adres: marketing@alsen.pl. Jeżeli w ciągu kilku dni od otrzymania wiadomości mailowej nie nastąpi odpowiedź, oznaczać to będzie, iż nie jesteśmy zainteresowani współpracą.